عکس تو

 

 

 

 

یه ترانه زیبا .

 

.

 

.

 

  عکس تو ...

 

  دنیای من یه قاب کوچیکه

 

  وقتی چشام رو " عکس تو " ماته ...

 

 باور کن از این فاصله خسته ام

 

 اینجا یکی دلتنگ چشماته ...

 

 اینجا یکی خوابش نمی گیره

 

 از بس که فکرش با تو درگیره ...

 

 در گیره عشقی که نفس می ده

 

 درگیره حسی که نفس گییره ...

 

 ثانیه های هر شب و روزم

 

 دارن شبیه عکس تو میشن

 

 شاید یکی اونجا شبیه " تو " ،

 

 شاید یکی اینجا شبیه " من " ...

 

 حتی نگاه من یه وقتایی

 

 شکل نگاه های تو رو داره

 

 اینجا یک کنار عکس تو

 

 با شور یه ترانه بیداره ...

 

 وقتی میون این همه حسرت

 

 دوریته که نزدیکه نزدیک

 

 دنیای من " تصویر چشماته "

 

 دنیای من یه " قاب کوچیکه " ... !

 .

.

.

 

به قلم : ... aramesh ...

 



نظرات شما عزیزان:

omidsaye
ساعت22:55---30 خرداد 1392
شعر قشنگی بود تبریک میگم بهتون . . . پاسخ:ممنون خودم هم دوستش دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







این ماه خیس ...
... aramesh ...
درباره وبلاگ

آرامشی برای همیشه ...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان in rah... و آدرس tabasomapa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. در صورت هر گونه اشکال در جعبه پیام مشکل خود را مطرح کنید





نويسندگان